Kreatør Helge Svendsen, PR-rådgiver Salima Jobarteh, Gründer imove Gunnar Birkenfeldt, CEO imove Hans Kristian Aas, Kreatør Øivind Kristiansen, Kreativ Leder Martin Pira og Byråleder Lars Eia Kirkholm

JCP PRAD skal hjelpe det norske teknologiselskapet imove

JCP PRAD gikk seirende ut av internasjonal byrå-konkurranse.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

JCP PRAD vant nylig muligheten til å levere tjenester innen PR, content og reklame for det norske teknologiselskapet imove etter en pitch-konkurranse mot byråer fra flere europeiske land.

Det skriver JCP PRAD i en pressemelding.

Det norske teknologiselskapet imove opplever for tiden en sterk vekst i både Norge og Sverige med sitt bilabonnement, som lar deg betale en fast pris i de periodene du trenger bil, uten innskudd eller andre bindinger.

- JCP PRAD imponerte oss med at de er så grundige og helhetstenkende. De kan levere alt vi har behov for på ett sted og har allerede gitt oss mange spennende ideer som vi gleder oss til å sette ut i live, sier CEO i imove, Hans Kristian Aas til pressemeldingen.

I 2021 ble imove utropt til en av de 10 mest lovende norske selskapene av nettstedet EU-startups. Nå satser de på ytterligere vekst og har valgt PR- og reklamebyrået JCP PRAD til å bli med på laget.

Kreatørene Helge Svendsen og Øivind Kristiansen i JCP PRAD ser frem til å jobbe sammen med gründerne i imove.

- Forskning viser at hvis du eier en bil, står den parkert cirka 96 prosent av tiden du eier den. Sånt sett er det mye klokere og heller abonnere på bil, når du faktisk trenger det.

Svendsen og Kristiansen legger til at det er gøy å jobbe med noe så fremtidsrettet som det imove tilbyr, og de gleder seg stort til å begynne.

- I tillegg kjenner vi oss godt igjen i imove, de er ikke redd for å tenke nytt og er en sammensveiset gjeng med ambisjoner, det elsker vi, avslutter Kirkholm i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS