Ine Thereze Gransæter gir seg med medier og begynner med eiendom - blir byråleder i Urban Jungle

- Er lei av omorganisering og å kutte hoder. Nå blir det kjempespennende å hoppe over i en bransje med vekst!

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Urban Jungle har ansatt Ine Thereze Gransæter som byråleder for sitt nyetablerte aktiviseringsbyrå, melder selskapet tirsdag.

Gransæter har lang erfaring fra en rekke selskaper innenfor medie- og eventbransjen, med spisskompetanse på innovasjon og forretningsutvikling.

- Aktiviseringsbyrået er det første av sin art i Norge, og tilbyr tjenester som skal skape liv og røre, tiltrekke flere besøkende, øke kundetilfredsheten, samt øke omsetningen i og rundt urbane handleområder, skriver Urban Jungle.

De beskriver «aktivisering» som et nytt markedsføringskonsept innen bransjen, for å løfte et område og øke næringsgrunnlaget.

Gransæter har over 20 års ledererfaring fra noen av de største mediehusene i Norden, inkludert Aller Media, Egmont, Schibsted og TV 2, og en rekke av merkevarene til disse selskapene.

Nå går hun altså over til noe litt annet, og skal markedsføre eiendom, handelsområder og drive med byutvikling.

- Forbrukerne har en helt annen forventning til opplevelser enn før, så tradisjonell markedsføring er ikke lenger like effektivt. Det er der Urban Jungle kommer inn, for å hjelpe kundene våre med å nå frem på nye og innovative måter, sier Gransæter.

Og - legger hun til - å bytte bransje føles kanskje også riktig i disse tider:

- Nå er jeg lei av omorganisering, kutte hoder og satsinger som ikke blir noe av, så synes det er kjempespennende å hoppe over i en bransje i vekst og med store muligheter til å påvirke hvordan omgivelsene faktisk skal utvikle seg.

Powered by Labrador CMS