JCPR styrker satsingen på sosiale medier - henter digitale hoder fra Mediacom og Isobar

Marita Burud (28) og Suad Jama (25) til JCPR.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

JCPR, det unge PR-byrået til Just Cruzin Production, starter høsten med å hente to nye spesialister innenfor sosiale medier:

  • Marita Burud (28) er ansatt som rådgiver på sosiale medier. Burud har flere års fartstid fra MediaPlus og MediaCom, der hun var med å starte opp byråets satsing på sosiale medier. Hun har de siste årene jobbet med kunder som IKEA, KLP og landbruket.

- Jeg gleder meg til å bli en del av teamet i JCPR, både på grunn av den faglige kompetansen og det åpne miljøet. I tillegg blir det morsomt å kunne jobbe mer helhetlig med innhold og PR innenfor sosiale medier, sier Burud.

  • Suad Jama (25) er ansatt som community manager. Jama har i nærmere to år vært community manager i Isobar, der hun jobbet med kunder som Coca-Cola, Mondelez og Arla Foods.

- JCPR er dyktige historiefortellere som kjenner driverne og barrierene i markedet, og som tør å skille seg ut. Jeg gleder meg til å klekke ut nye gode idéer med en gjeng med faglig sterke, og ikke minst, veldig hyggelige mennesker, sier Jama.

Både Burud og Jama kommer til å bli sentrale i JCPRs satsing på sosiale medier fremover, og å «finne kundenes delbare historier».

– Vi er først og fremst veldig stolte over at de unge, flinke talentene i bransjen velger å komme til oss. Det vitner om at vi har gjort noe riktig så langt. Med Suad og Maritas kompetanse blir vi enda bedre til å oppnå resultatene kundene forventer, sier Henrik Juel Teige, daglig leder i JCPR.

JCPR ble etablert for noen år siden, og teller totalt ti ansatte. Byrået har vunnet flere nye kunder i det siste, blant annet Holmenkollen Skifestival, Logitech og Boligmappa.

JCPR er en del av kommunikasjonshuset JCP, som består av åtte selskaper innenfor event, reklame, digital, PR og eventreiser i Norge, Sverige og Danmark.

Powered by Labrador CMS