Martine Beyer og Thomas Ford til Schibsted. Styrker ekstern kommunikasjon og interne events

Skal jobbe med interne arrangementer - og ekstern kommunikasjon.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Schibsted ansetter Martine Beyer og Thomas Ford for å styrke selskapets ambisiøse planer på kommunikasjon og events.

Det melder konsernet torsdag morgen.

- Schibsted bygger nå morgendagens mediekonsern, og vi ansetter de beste talentene globalt for å utføre det oppdraget. Ansettelsen av Martine og Thomas understreker vårt fokus på å gjøre Schibsted til et sted for sterke fagfolk i alle disipliner.

- Vi ønsker dem hjertelig velkommen, sier Lena K Samuelsson, EVP Communications and CSR.

Martine Beyer er hentet inn fra Gyro til rollen som kommunikasjonsspesialist.

- Hun skal hovedsakelig jobbe med Schibsteds interne eventer. I år skal Schibsted arrangere Strategy Summit, tech-konferansen Reboot, Sales Awards og Journalism Awards. Totalt vil rundt 2500 av konsernets ansatte delta på disse arrangementene, heter det.

- Schibsted var en av mine største kunder da jeg jobbet i Gyro, og jeg har hatt muligheten til å bli godt kjent med selskapet, menneskene og kulturen. Det er spennende å være en del av et team med så stor gjennomføringsevne, sier Beyer.

Thomas Ford går til stillingen som Corporate Communications Manager og Head of PR med fokus på eksterne relasjoner.

Thomas har gjennom syv år hatt ulike markeds- og PR stillinger i Opera Software. Thomas var inntil nylig Chief Marketing Manager for Soundrop, en av de mest brukte appene for Spotify.

- Jeg har fulgt godt med på Schibsted og sett den imponerende utviklingen fra et tradisjonelt medieselskap til å bli et globalt og innovativt selskap som satser stort på utvikling av ny teknologi. Det er spennende å få lov til å bli en del av teamet, sier Ford.

Powered by Labrador CMS