Tre nye talenter til RED Performance - styrker staben på søk og betalte medier

Julie Becklund, Erik Bonsaksen og Andreas Løken til performancebyrået.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Med tre nye hoder på plass, teller nå byrået 24 spesialister og rådgivere innen digital markedsføring. 

RED Performance, et av flere byråer i RED Gruppen, melder om vekst og tre nyansettelser:

Erik Bonsaksen og Andreas Løken er nye betalte medier-spesialister. Bonsaksen kommer fra rollen som digital markedsfører i Miinto og har tidligere erfaring fra Cuponation i Tyskland.

- Etter noen år med varierte roller innen digitale medier, ønsket jeg å spesialisere meg i performance-basert markedsføring. Da valgte jeg ganske enkelt miljøet med den høyeste spisskompentansen jeg kunne finne i Norge, sier Bonsaksen.

Julie Becklund forsterker teamet på søkemotoroptimalisering, og bidrar med erfaring innen analyseverktøy.

Administrerende direktør og partner Magnus Nilsson i byrået forteller om et godt år - og ser fram mot veien videre:

- Vi har hatt et veldig sterkt første halvår med betydelig pågang fra nye kunder, samt økt behov hos mange eksisterende kunder, sier han.

- Dette gjør at vi har mulighet å rigge for videre vekst og sikre at vi kan tilby det ypperste av seniorkompetanse og utvikling av nye talenter innen søk, sosiale medier og analyse.

Powered by Labrador CMS