Fortsatt ingen «Facebook-effekt» for FINN: Omsetningen passerte 400 millioner første kvartal - margin på 42 prosent
H&M, McDonalds og Ryanair til bunns på omdømmeliste. Selv om prisen er lav er folk opptatt av at virksomheter oppfører seg, sier Ole Christian Apeland
Fortsatt ingen Facebook-effekt for Schibsted: Pengene renner inn fra rubrikksidene - konsernet nærmet seg 17 milliarder kroner i fjor
Facebook tar opp kampen om kjøp og salg: Snart lanseres Marketplace i Norge og 16 andre europeiske land
- Annonseportaler blir den nye papiravisen, mener Christian Overaa. CCT vil erobre verden med automatisert Facebook-reklame
Fortsatt penger i medier og rubrikk: Schibsted passerte 4 milliarder kroner i omsetning fjerde kvartal
Etter en tøff høst på børsen, leverer Schibsted sterkt 3. kvartal med nær 4 milliarder i omsetning. Og 44 prosent margin på rubrikk
Så var turen kommet til Adressa og Aftenposten. Og det som bør bli siste runde med «ostehøvel» i norske medier