TV Vest godtek ikkje straff for politisk reklame. Advokat trur Norge kan bli dømt for å krenkja ytringsfridomen
Astrid er lei av ROI, alt som skal måles og dommedagsprofetier om Facebook-feeden. Etterlyser visjoner, verdier og magefølelse
Litt for mange av oss har noe ukritisk latt oss lede inn i en digital flokk. Uten å være sikker på at den som løper fremst, løper i riktig retning
Kvalitet, sikkerhet og åpenhet: Dette blir viktig for markedsførere i 2018. Og kunstig intelligens er ikke lenger valgfritt
Reklametopp kritisk til «verdens beste TV-måling» for seertall: – Det er som et pavevalg, mener Harald Eide-Fredriksen i Dentsu Aegis
Reklamebyråer tilbyr seg å jobbe gratis for Sylvi Listhaug for å gjøre Facebook-videoene hennes bedre
Sex selger? Nei, faktisk ikke. Det har en forsker nå funnet ut ved å se på 78 studier om seksualisert reklame
Nå blir det lov for TV-kanalene å sende reklame på halve skjermen - samtidig som du ser på programmet ditt
Hvorfor ser reklamebransjen kun på de unge? Når generasjonen født etter andre verdenskrig er den rikeste i verdenshistorien
Det norske reklamemarkedet endte på 19,1 milliarder kroner og ned 2 prosent i fjor. 40 prosent er nå digitalt
Han lever av å selge annonser, men nå har Are fått nok: - Er det rart noen hater jula? Jeg gir markedsførere skylden!
Leserne mister tilliten til media: Ny undersøkelse viser at de sliter med å skille reklame og journalistikk
MediaPuls episode 78: Om kongelige sperrefrister, TV 2-avtalen - og litt sosiale medier denne gangen også