Vinteren 2017 ble det kjent at MBL og Kantar TNS fortsetter et 30 år langt samarbeid med nye målinger. Her fra presentasjonen da, fra venstre; mediedirektør Jørn Leipart i TNS, avdelingsleder Harald Kittelsen i ComScore, fagsjef Geir Engen i MBL og markedsdirektør Ingvar Sandvik i Kantar TNS Gallup.
Vinteren 2017 ble det kjent at MBL og Kantar TNS fortsetter et 30 år langt samarbeid med nye målinger. Her fra presentasjonen da, fra venstre; mediedirektør Jørn Leipart i TNS, avdelingsleder Harald Kittelsen i ComScore, fagsjef Geir Engen i MBL og markedsdirektør Ingvar Sandvik i Kantar TNS Gallup. (Bilde: Gard L. Michalsen)

Lille speil på veggen der, hvilke nettaviser er størst i landet her? Det er faktisk ikke mulig å si akkurat nå

Ved nyttår gikk TNSlistene av lufta. Fem måneder senere er det fortsatt uvisst når den nye målingen er på plass - og mediebransjen igjen får en offisiell rangering av nettaviser, andre medier og nettsteder.

- Vi får daglige spørsmål om hvorfor ikke tallene fins, og når de kommer. Det samme må researchere og analytikere jevnlig forklare overfor kommersielle ledere som etterspør målingene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

Vil du lese denne saken? Prøv 3 uker helt gratis nå!

Vi spør ikke om ditt betalingskort, og abonnementet stopper av seg selv etter prøveperioden.

Prøv gratis nå

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsabonnement eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen