Slik gikk det med radio-kanalene i 2018
(Foto: Ole Alexander Saue)

Slik gikk det med radio-kanalene i 2018

De største riksdekkende kanalene mister lyttere, men nisjekanalene opplever oppgang. Det viser tall fra Kantar Media.

Den daglige dekninga for de riksdekkende radiokanalene gikk ned fra 63,2 prosent i 2017 til 56,6 prosent i 2018. Altså har hver tiende lytter forsvunnet.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen