84 bidrag til årets ANFO Effekt-konkurranse. 2. februar kåres vinnerne med en fest

Annonsørforeningen hedrer fjorårets mest effektfulle kampanjer.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Annonsørforeningen (ANFO) hedrer hvert år de beste kampanjene innenfor reklame, markedsføring og markedskommunikasjon.

Så også i år, og årets ANFO Effekt kåres på prisutdeling og fest på Latter 2. februar.

Annonsørforeningen melder at det i år kom inn hele 84 bidrag, fra mange deler av bransjen.

- Blant de beste casene er det en kombinasjon av store velkjente merkevarer, men også mindre aktører som har gjennomført meget effektive grep i sin markedsføring, melder ANFO.
Bredden i casene er også god, heter det:

- Svært mange ulike aktører har bidratt. Blandt annet mediebyråer, reklamebyråer, pr-byråer, content-byråer, medier og ikke minst annonsørene selv!

Og som understreker tidligere fra ANFO, er dette en effekt-konkurranse. Ikke en konkurranse i virkemidler eller kreativitet.

Powered by Labrador CMS