Nettavisen-direktør Pål Nisha-Wilhelmsen og sjefredaktør Sigvald Sveinbjørnsson i Bergensavisen.
Nettavisen-direktør Pål Nisha-Wilhelmsen og sjefredaktør Sigvald Sveinbjørnsson i Bergensavisen. (Foto: Erik Waatland og Ole Alexander Saue)

Amedia-aviser med ulik praksis for merking av sponsa saker

Ekspert er kritisk til at Nettavisen og lokalavisene merker dei same sakene ulikt. No vurderer Nettavisen å sjå på merkinga deira på nytt.

Slik merkar Amedia-avisene ulikt: Øvst er Bergensavisen, og nedst er Nettavisen. Amedia, med deira over 70 lokalaviser og Nettavise

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen