FUSJONERT: Denne gjengen, som tidligere tilhørte Harstad Tidende Annonseproduksjon og Amedia Ressurs Harstad, er nå fusjonert sammen til ett selskap.
FUSJONERT: Denne gjengen, som tidligere tilhørte Harstad Tidende Annonseproduksjon og Amedia Ressurs Harstad, er nå fusjonert sammen til ett selskap. (Foto: Jonny Karlsen, Harstad Tidende)

Amedia og Polaris samler ressursene i nord

Slår sammen annonseproduksjonen.

Etter å ha snakket sammen ett års tid, har nå Polaris Media og Amedia samlet ressursene på annonseproduksjon i Nord-Norge:

Amedia Ressurs Harstad har overtatt alle ansatte, kunder og oppgaver fra HTAP, Harstad Tidendes Annonseproduksjon, som har laget annonser for Polaris sine aviser i nord.

Det melder Harstad Tidende.

- Dermed går vi fra å være 12 ansatte til 21. Samtidig sikrer vi et solid grafisk miljø i Nord-Norge, som blir liggende i Harstad, sier Gunnar Johnsen, daglig leder i Amedia Ressurs Harstad, til avisa.

Ifølge HT har alle beholdt jobbene sine, og prosessen skal være ønsket fra begge sider av bordet.

Det nye produksjonssenteret vil få de fleste nordnorske aviser som kunder, samt noen aviser andre steder i landet.

Til toppen