Medieanalytiker Jonas Østrem i Kantar. Til høyre er de sosiale mediene Facebook, TikTok, Instagram og Snapchat.
Medieanalytiker Jonas Østrem i Kantar. Til høyre er de sosiale mediene Facebook, TikTok, Instagram og Snapchat. (Foto: Ingvild Fylling)

Analytiker: Her må mediene være for å nå de unge

– De norske mediene må tenke annerledes, sier medieanalytiker Jonas Østnes i Kantar til Medier24.

Kantar Media presenterte tirsdag morgen hovedfunnene fra rapportene «Mediebarn 2020» (3-11 år) og «Medieungdom 2020» (12-19 år) om barn og unges medievaner.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen