Hull – Liverpool er den første Tippekampen som blir tilgjengelig for Get sine kunder med TV 2 Sportskanalen.

Avtale mellom Get og TV 2 gjør at TV-kanalen lanserer Tippekampen igjen

TV 2 og Get er enige om en ny langsiktig distribusjonsavtale. Som en del av avtalen relanserer TV 2 den tradisjonelle Tippekampen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

TV 2 og Get ble tidlig i januar enige om en ny langsiktig distribusjonsavtale som sikrer at Get-kundene fortsatt får tilgang til alle TV 2s kanaler. I tillegg relanserer nå TV 2 den tradisjonelle Tippekampen med engelsk toppfotball på lørdag kl 16, opplyser TV 2 i en pressemelding.

Get blir den første distributøren som kan tilby Tippekampen til alle sine kunder, og allerede den 4. februar går den første Tippekampen av stabelen, med storlaget Liverpool på bortebane mot Hull, skriver de.

– Vi er godt fornøyd med at vi har kommet til enighet med Get, og veldig stolt over at vi nå bringer Tippekampen tilbake på tv-skjermene, opplyser Kjetil Nilsen som er direktør for distribusjon og teknologi i TV 2.

Sendingene med Tippekampen vil inkludere studiosending før kampen, i pausen og etter kampen. Studiosendingene med TV 2s profilerte programledere og eksperter vil inkludere aktuelle reportasjer og intervjuer, analyser og høydepunkter.

– Plinget er tilbake med et smell! Tippekampen er engelsk fotball lørdag klokken 16 på en åpen kanal, og det er svært gledelig å kunne dele det unike Premier League-produktet med et enda større publikum. Vi bygger en spesiell profil rundt satsingen på Tippekampen. Bredere og mer folkelig. Dette er en sending for både fotballfolket - og hele familien, sier sportssjef Vegard Jansen Hagen i TV 2 i meldinga.

De neste tippekampene er Manchester United-Watford lørdag 11. februar og Southampton-Arsenal lørdag 25. februar.

Powered by Labrador CMS