Victoria C. Schultz, konserndirektør Amedia salg og marked. Her på debatt om medievanar hos Deloitte i november 2018.
Victoria C. Schultz, konserndirektør Amedia salg og marked. Her på debatt om medievanar hos Deloitte i november 2018. (Foto: Ole Alexander Saue)

Både Schibsted og Amedia med printvekst i oktober. – Ekstremt motiverande

– Det har blitt lov og rom for å snakke om print igjen, seier annonsedirektør i Schibsted, Per Håkon Fasting. Analytikarar er meir skeptiske.

I ei tid med digitalisering og fallande inntekter frå trykte annonsar, opplevde Amedia i oktober ein liten opptur.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 30. desember og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
1 kr i desember.
Ord. pris 1899,-
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen