Hanne Henriksen og Benedicte Felix.
Hanne Henriksen og Benedicte Felix. (Foto: TRY Opt)

FOLK

Benedicte Felix begynner i TRY

TRY Opt henter Benedicte Felix som strategisk medierådgiver fra OMD.

Felix skal ha ansvaret for å utvikle selskapets mediebyråtilbud, skriver TRY i en pressemelding.

– Det er mange som ønsker å løse mediekjøpene smartere, derfor ansetter vi smarte folk, sier assisterende daglig leder Hanne Henriksen i meldingen.

Selv sier Felix:

– Å komme inn i et miljø som er forankret i det digitale og kunne være med å forme det til et fullservice mediebyrå er veldig spennende. En mulighet til å ta med det som beviselig funker fra den tradisjonelle siden, men likevel ha mulighet til å tenke nytt og smartere i forhold til hva og hvordan vi leverer til våre kunder er en motiverende tanke.

Felix har fire års erfaring fra OMD, og kommer fra stillingen som seniorrådgiver. Nå ser hun frem til nye oppgaver i TRY.

– Jeg tror den retningen TRY-huset nå beveger seg vil gjøre hverdagen for annonsøren bedre. I en verden der vi alle ønsker oss mer tid og bedre resultater kan kundene nå samle alle tjenestene under ett tak, med raskere beslutningsprosesser, og kortere vei fra strategi og ide til produksjon og distribusjon, avslutter Felix.

Til toppen