Ida Barth Thomassen i VG Partnerstudio.
Ida Barth Thomassen i VG Partnerstudio. (Foto: Daniel Gauslaa/Schbisted)

FOLK

Brand Studio-sjef Ida Barth Thomassen blir konferansier på Mediekonferansen

– Et ærefullt oppdrag som jeg spontant og ydmykt takket ja til, sier Barth Thomassen.

I oktober er det duket for Mediaforums store mediekonferanse. I år er det 40-årsjubileum, og det har vært knyttet spenning til hvem som skal være årets konferansier.

Nå er det klart at det er Ida Barth Thomassen, leder for Schibsteds Brand Studio, som har trukket det lengste strået. 

– Jeg gleder meg utrolig mye til årets Mediekonferanse på Norefjell, og jeg synes det var skikkelig stas å bli spurt om å være konferansier, sier hun i en pressemelding.

Hun skryter av det faglige programmet, og forteller at hun gleder seg stort til å møte kolleger fra hele bransjen og lose dem trygt gjennom årets konferanse. 

– Det er et ærefullt oppdrag som jeg spontant og ydmykt takket ja til. I år ser jeg ekstra frem til det faglig sterke programmet. Jeg fikk dessverre ikke vært med i fjor på grunn av barselpermisjon, og jeg følte virkelig at jeg gikk glipp av noe. Flere av mine kolleger kom nemlig tilbake etter fjorårets konferanse og fortalte om et høyt faglig nivå og spennende foredragsholdere. Og jeg vet at det faglige innholdet også i år holder en veldig høy standard. Og helt til slutt: jeg gleder meg også selvsagt til fest og moro med bra folk i bransjen, sier hun. 

For kort tid siden ble det også klart at Anette Isachsen, med over 20 års erfaring fra ulike deler av mediebransjen, tar over som sjef for hele konferansen. 

– Jeg har jobbet målrettet og hardt for å nå gradvis kunne tre tilbake og «hjem» til mediebransjen igjen. Livet kan være ganske så fint i blant, og det å bli satset på og tilbudt drømmejobben med god dialog og åpenhet er veldig sterkt, sa hun til Kampanje. 

Til toppen