Sjefredaktør og administrerande direktør Amund Djuve i Dagens Næringsliv.
Sjefredaktør og administrerande direktør Amund Djuve i Dagens Næringsliv. (Foto: Jan Magnus Weiberg-Aurdal / Faksimile)

Annonsekrise

Dette er all reklamen i Dagens Næringsliv tysdag: – Alvorleg

– Me må kutta prisane betydeleg, seier sjefredaktør Amund Djuve i Dagens Næringsliv. No varslar 6 av 10 norske annonsørar at dei kuttar i reklameinvesteringane.

Denne veka har annonsekollapsen i norsk mediebransje som følgje av koronakrisa for alvor kome til uttrykk i papirutgåvene til Dagens Næringsliv.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen