- Dette er en spade, men det kunne jo vært kalt en performance content digging shovel

- Dette er en spade, men det kunne jo vært kalt en performance content digging shovel

«Vi forstår hinanden ikke!» Se 8 herlige minutter om moteord i markedsføring

- Og outbound må jo gjøres the inbound way... Jesus maria!

Hvor mange markedsførings-moteord er det mulig å få med seg på åtte minutter?

Svaret får du i denne filmen fra Jostein Magnussens foredrag om content, performance og inbound, native og hva verre er.

- Vi bruker så mange vanskelige ord, at det er umulig både for kundene og oss selv å forstå hva vi egentlig snakker om, sier Magnussen.

https://www.facebook.com/Medier24/videos/1103370019686933/?theater

Foredraget er fra årets INMA-konferanse «8 minutes of Digital Marketing», og Magnussen fra Netlife Research ble kåret til det beste av totalt 35 foredrag. Filmen er gjengitt etter avtale med INMA og Magnussen selv. 

  • Les mer om konferansen og Magnussen på INMA.no.
Til toppen