Egmont Publishing-sjef Nina Vesterby, under Medienettverkets høstmøte.
Egmont Publishing-sjef Nina Vesterby, under Medienettverkets høstmøte. (Eira Lie Jor)

Egmont-sjefen om omstilling i norske medier: – Denne bransjen har et litt rart syn på seg selv

– Man bruker veldig mye spalteplass på seg selv, sa Nina Vesterby under Medienettverkets høstmøte.

I topplederdebatten under Medienettverkets høstmøte diskuterte VG-redaktør Gard Steiro, toppsjef i Discovery Tine Austvoll-Jensen og toppsjef i Egmont Publishing, Nina Vesterby omstilling i mediebransjen, og hvordan det er å stå som leder i krevende omstillingsprosesser.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen