Bjørnar Nordahl gir seg i Screen Media.

Etter 22 år er det slutt: Bjørn Nordahl slutter i Screen Media

– Det er en tid for alt. Med ny eier på plass er det en fin mulighet for meg til å se etter nye utfordringer, sier han i en melding. Screen Media ble nylig solgt fra TV 2 til produksjonsselskapet Banijay.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Etter 22 år i selskapet slutter Bjørnar Nordahl som daglig leder i Screen Media, som nylig ble solgt fra TV 2 til Banijay.

 – Det er en tid for alt. Med ny eier på plass er det en fin mulighet for meg til å se etter nye utfordringer. I tillegg var det en ny mulighet for den nye eieren Banijay til å finne en ny leder og trekke Screen Media mer i retning av Banijays kjernevirksomhet. Vi hadde sammenfallende interesser i så måte, sier Nordahl i meldingen. 

Banijay er internasjonalt og uavhengig innholdsproduksjonsselskap, som i Norge blant annet har Mastiff og Nordisk Film TV AS. Screen Media er leverandør av teknikk- og etterarbeidstjenester og produserer også «Landskampen».

– Nå ønsker jeg Screen Media lykke til videre. Det er en flott gjeng med et spennende og nytt eierskap på plass. Det er all grunn til å tro at de skal lykkes videre, sier Nordahl videre i meldingen. 

Han får en takk fra den nordiske grenen av selskapet.

– Banijay Nordic vil takke Bjørnar Nordahl for innsatsen med å etablere Screen Media og vi ønsker Nordahl lykke til videre, sier Jacob Houlind i nettopp Banijay Nordic i meldingen. 

Powered by Labrador CMS