Etter en dårlig start på høsten, slo Åsted Norge til med over en halv million seere mandag kveld

Også Jakten på kjærligheten fikk bedre tall.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Både Jakten på kjærligheten og Åsted Norge økte på TV 2 i går kveld, melder kanalen.

Åsted Norge ble sett av hele 558.000 seere.

Jakten på kjærligheten økte mest på TV 2 i går kveld og ble sett av 398.000 seere.

Åsted Norge økte også fra sist uke og ble sett av 558.000 seere.

Dette ga en markedsandel på hele 37,5 prosent i aldersgruppen 12+, og 30,9 prosent i den kommersielle målgruppen 20-49 år.

- Jakten på kjærligheten øker betraktelig og har en høy andel i den kommersielt attraktive målgruppen 20-49 år. I går startet speed-datene og vi ser allerede at følelser er i sving mellom bøndene og frierne. Dette er bare starten på hva seerne kan forvente seg utover høsten, sier programdirektør Jarle Nakken i TV 2 i en melding.

- Åsted Norge øker også og leverer svært sterke tall. Årets sesong har allerede gitt resultater og tipsene strømmet inn også under gårsdagens sending. De sterke tallene gjør at TV 2 er klart største kanal i aldersgruppen 20 - 49 år også i går, og dette lover godt for høsten.

Powered by Labrador CMS