Både Jakten på kjærligheten og Åsted Norge økte på TV 2 i går kveld, melder kanalen.
Åsted Norge ble sett av hele 558.000 seere.
Jakten på kjærligheten økte mest på TV 2 i går kveld og ble sett av 398.000 seere.
Åsted Norge økte også fra sist uke og ble sett av 558.000 seere.
Dette ga en markedsandel på hele 37,5 prosent i aldersgruppen 12+, og 30,9 prosent i den kommersielle målgruppen 20-49 år.
- Jakten på kjærligheten øker betraktelig og har en høy andel i den kommersielt attraktive målgruppen 20-49 år. I går startet speed-datene og vi ser allerede at følelser er i sving mellom bøndene og frierne. Dette er bare starten på hva seerne kan forvente seg utover høsten, sier programdirektør Jarle Nakken i TV 2 i en melding.
- Åsted Norge øker også og leverer svært sterke tall. Årets sesong har allerede gitt resultater og tipsene strømmet inn også under gårsdagens sending. De sterke tallene gjør at TV 2 er klart største kanal i aldersgruppen 20 - 49 år også i går, og dette lover godt for høsten.