Martin Bentzen er CEO for Group M i Norge.
Martin Bentzen er CEO for Group M i Norge. (Erik Waatland)

HELGEPRATEN

- Falske nyheter er en unik mulighet for mediene, mener Martin Bentzen (45). Slik tenker GroupM når de bruker 2 mrd i annonse­markedet

- At Google, Facebook, Amazon eller Snap skal ta alle pengene, er ikke et scenario som er reelt i Norge, mener den mektige sjefen i GroupM. Men mediene må passe seg for å ikke være relevante.

For ganske nøyaktig ett år siden ble Martin Bentzen (45) toppsjef i GroupM.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen