Joachim Gullaksen i Deloitte forteller om nordmenns medievaner. (Foto: Ingvild Fylling / Ole Alexander Saue / Terje Bendiksby / NTB scanpix).
Joachim Gullaksen i Deloitte forteller om nordmenns medievaner. (Foto: Ingvild Fylling / Ole Alexander Saue / Terje Bendiksby / NTB scanpix).

Ferske funn: De unge faktasjekker oftere enn eldre - blogging er på vei ut

«De eldre lever i god tro», slår Deloittes medievaneundersøkelse fast. – Spennende, sier Deloitte-partner Joachim Gullaksen til Medier24.

I den syvende utgivelsen av Deloittes medievaneundersøkelse er det flere interessante funn.  

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen