Bente Håvimb i MBL og Håvard Rønnevig Bakken fra ANFO.
Bente Håvimb i MBL og Håvard Rønnevig Bakken fra ANFO. (Kilian Munch)

Ny undersøkelse:

Fire av ti annonsører vil øke budsjettet for innholds­markedsføring

– Ikke la det være noen tvil: Norske annonsører elsker innholdsmarkedsføring.

En ny undersøkelse fra MBL og ANFO viser at 43 prosent av annonsørene planlegger å øke budsjettene til innholdsmarkedsføring det neste året. 9 av 10 vil enten beholde dagens nivå eller øke budsjettene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen