Bente Håvimb i MBL og Håvard Rønnevig Bakken fra ANFO.
Bente Håvimb i MBL og Håvard Rønnevig Bakken fra ANFO. (Kilian Munch)

Ny undersøkelse:

Fire av ti annonsører vil øke budsjettet for innholds­markedsføring

– Ikke la det være noen tvil: Norske annonsører elsker innholdsmarkedsføring.

En ny undersøkelse fra MBL og ANFO viser at 43 prosent av annonsørene planlegger å øke budsjettene til innholdsmarkedsføring det neste året. 9 av 10 vil enten beholde dagens nivå eller øke budsjettene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 1
Kr 189
Kjøp
1 krone for 1 måned (fornyes).
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen