F.v.: Liv Ekeberg, Agderposten og Pressens Faglige Utvalg, Frode Bjerkestrand, kulturredaktør i Bergens Tidende, og Svein Brurås, professor ved Høgskulen i Volda.
F.v.: Liv Ekeberg, Agderposten og Pressens Faglige Utvalg, Frode Bjerkestrand, kulturredaktør i Bergens Tidende, og Svein Brurås, professor ved Høgskulen i Volda. (Foto: Eira Lie Jor / Bergens Tidende / Olav Standal Tange)

Sjokktal:

Fire av ti trur sponsing av kultur og idrett påverkar journalistikken

Det viser ei ny undersøking InFact har gjort på oppdrag frå Medier24. – Det tykkjer eg er problematisk. Det skapar eit inntrykk av at journalistikken ikkje er uavhengig, seier medieforskar Svein Brurås. 

På vegner av Medier24 har InFact gjennomført ei undersøking om korleis 1.002 nordmenn over 18 år oppfattar media si dekning av kulturarrangement og idrettsklubbar kor det er kommersielle samarbeid mellom medie og kulturaktør.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen