Fra øverst til venstre: Daglig leder i INMA, Camilla Grund, daglig leder i Mediebyråforeningen Merete Mandt Larsen, administrerende direktør i OMD Torstein Rafgård og prosjektdirektør i ANFO, Wenche Jacobsen. Foto: Håvard Storvestre, Julianne Leikanger, ANFO.
Fra øverst til venstre: Daglig leder i INMA, Camilla Grund, daglig leder i Mediebyråforeningen Merete Mandt Larsen, administrerende direktør i OMD Torstein Rafgård og prosjektdirektør i ANFO, Wenche Jacobsen. Foto: Håvard Storvestre, Julianne Leikanger, ANFO.

Influenser-bransjen

For et år siden ble det satt ned en gruppe som skulle profesjonalisere influenser-bransjen: – Vi er usikre på om den fortsatt er i drift

Det mener administrerende direktør i organisasjonen OMD, Torstein Rafgård. Bransjeorganisasjonen INMA forteller at de jobber med å få på plass retningslinjer, men at arbeidet har vært krevende.

Det er litt over ett år siden bransjeorganisasjonen INMA satte sammen en styringsgruppe med alle aktørene fra bransjen for å profesjonalisere influenser-bransjen etter kritikk fra OMD.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen