Fra øverst til venstre: Daglig leder i INMA, Camilla Grund, daglig leder i Mediebyråforeningen Merete Mandt Larsen, administrerende direktør i OMD Torstein Rafgård og prosjektdirektør i ANFO, Wenche Jacobsen. Foto: Håvard Storvestre, Julianne Leikanger, ANFO.
Fra øverst til venstre: Daglig leder i INMA, Camilla Grund, daglig leder i Mediebyråforeningen Merete Mandt Larsen, administrerende direktør i OMD Torstein Rafgård og prosjektdirektør i ANFO, Wenche Jacobsen. Foto: Håvard Storvestre, Julianne Leikanger, ANFO.

Influenser-bransjen

For et år siden ble det satt ned en gruppe som skulle profesjonalisere influenser-bransjen: – Vi er usikre på om den fortsatt er i drift

Det mener administrerende direktør i organisasjonen OMD, Torstein Rafgård. Bransjeorganisasjonen INMA forteller at de jobber med å få på plass retningslinjer, men at arbeidet har vært krevende.

Det er litt over ett år siden bransjeorganisasjonen INMA satte sammen en styringsgruppe med alle aktørene fra bransjen for å profesjonalisere influenser-bransjen etter kritikk fra OMD.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
Årsabonnement på Medier24 til 999,-. Spar nesten 1000 kroner!
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen