Per Axel Koch  og Bernt Olfusen, Kvartalspresentasjon Polaris fredag
Per Axel Koch og Bernt Olfusen, Kvartalspresentasjon Polaris fredag (Ole Gunnar Onsøien)

- For mange av digital­abonnentene bruker oss for sjelden, sier Per Axel Koch. Slik jobber Polaris Media med å øke lojaliteten

Halvparten av inntektene kommer nå fra brukerbetaling. Nå er utfordringen å få leserne mer engasjerte i de digitale flatene.

I forrige uke kunne Polaris Media vise til inntektsvekst for fjerde kvartal på rad. Det mot 33 kvartaler med nedgang.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen