Her er det nye MFO-styret

Markedsføringsforeningen i Oslo runder 100 år - og ser framover.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Markedsføringsforeningen i Oslo har nettopp markert sitt 100-årsjubileum med fest og kåring av «Beste markedsfører gjennom 100 år». Et splitter nytt styre er på plass for å leder foreningen inn i et nytt århundre.

Det melder MFO i en melding etter årsmøtet som var nylig.

Tanja Schøien fra Fox International Channels tok over vervet som styreleder i Markedsføringsforeningen i Oslo i 2014. Hun mener det nyvalgte styret er bedre tilpasset til markedet enn noensinne.

- Ønskene fra medlemmene våre endrer seg i takt med tiden, og vi må endre oss med dem. Det nye styret er skrudd sammen for et nytt århundre, med kompetanse både i forhold til fagområdet vi skal jobbe med som helhet, men også spisskompetanse på markedsføring, salg, event, PR, og mer til, sier Schøien i meldingen. 

Hennes hovedprioritering for det neste året vil være å videreutvikle foreningen og tilbudet til medlemmene.

- I år har vi tatt noen store steg. Ikke bare har vi hatt mange glimrende frokostseminarer i nyoppussede lokaler hos Victoria Kino, men vi har hatt en storslagen markering av 100-årsjubileet vårt, vi har gjennomført vår første Marketing Summit sammen med Kampanje, BI og Markedsforbundet og vi har spennende planer for et stort faglig event med fokus på salg til høsten, sier Schøien.

Det nye styret består, i tillegg til Schøien, av:

  • Nestleder Lene Bjørck fra OMG
  • Silje Linnerud Næss fra Sparebank1
  • Anna Kristina Bjørkman Hæhre fra FINN
  • Kristian Majer fra Garrison Group
  • Nils Fredrik Wisløff-Høgestøl fra Gambit H+K
  • Martin Ygre fra Orkla Foods Norge
  • Tina Rødahl fra Boost Communications
  • Martine Ågedal Hansen fra MTG TV
  • Charlotte Førli fra P4
  • Lars Terje Grorud fra JCP Event
  • Marianne Otterdahl Møller fra Making Waves

- Noen av styremedlemmene har vært med i foreningen i flere år, noen kom inn i fjor, og fire er nye av året. Jeg tror dette er en suksessoppskrift for å sørge for at vi både kan sikre kontinuitet for det som er arven vår, samtidig som vi evner å tenke nytt, sier Schøien om sitt nye kollegie.

Sammen med det nye styret, er også nye sponsorer på plass. I tillegg til ovennevnte Nordisk Film, er P4, Making Waves og BrandHouse Design blant støttespillerne i tiden framover.

Powered by Labrador CMS