Line Hildonen Ramstad er ansatt som ny markeds- og kommunikasjonsdirektør i Felleskjøpet Agri

Hun blir ny kommunikasjons­direktør i Felleskjøpet

Line Hildonen Ramstad forlater Ringes for å bli ny markeds- og kommunikasjonsdirektør i Felleskjøpet Agri.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Line Hildonen Ramstad er ansatt som ny markeds- og kommunikasjonsdirektør i Felleskjøpet Agri, skriver de i en pressemelding. 

– Felleskjøpet representerer det jordnære, og har en svært viktig rolle i norsk matproduksjon og bærekraftig utnyttelse av våre ressurser. Landbruket er også en teknologi-drevet næring med store muligheter, og nettopp denne kombinasjonen var en av grunnene til at jeg tok denne jobben. I tillegg har Felleskjøpet en svært sterk og unik merkevare i Norge, noe som er en drøm å jobbe med for en markedsfører, sier Ramstad i meldingen.  

Hun kommer fra jobb som ansvarlig i markedsavdelingen til Ringnes og har tidligere jobbet som merkevaresjef i Tine. Hun er utdannet siviløkonom fra Norges handelshøyskole. Nå går hun inn i selskapets konsernledelse. 

– Vi er svært glade for å få Line med på laget. Felleskjøpet er et konsern med omfattende virksomhet med produkter og tjenester i mange markeder. Selskapet er i endring i takt med landbruket og digitaliseringen i samfunnet, og jeg ser frem til å få inn en ressurs som Line med hennes bakgrunn og erfaring, sier Terje Johansen, som er konstituert konsernsjef i Felleskjøpet Agri i meldingen.  

Ramstad tiltrer i jobben 4. mai.

Powered by Labrador CMS