Kunne du tenke deg å jobbe som innholdsprodusent i et kommunikasjonsbyrå som lever for godt innhold og gode historier?
PublisertSist oppdatert
Denne artikkelen er over to år gammel.
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 19. november
Om arbeidsgiver
Spoon er et prisvinnende byrå som jobber i krysningspunktet mellom journalistikk og markedsføring. Vårt opphav er redaksjonelt og kjernen i vårt arbeid er å skape forandring gjennom god historiefortelling og treffsikker distribusjon. Vi jobber tett sammen med våre kunder for å sette tydelige mål, forstå kundens målgrupper og lage kreativ kommunikasjon som treffer riktig person i riktig øyeblikk.
I Spoon får vi stadig flere spennende oppdrag. Vi ser derfor etter dyktige kolleger som har lyst til å utvikle og produsere innhold.
Vi ser etter deg som har interesse for eller kunnskap om et av disse områdene:
Mat og drikke
Bygg og interiør
IT og teknologi
Som innholdsprodusent i Spoon jobber du med å lage treffsikkert innhold i digitale kanaler. Du jobber med både små, løpende produksjoner og større kampanjer som er strategisk forankret. Vi leter etter deg som er engasjert og nysgjerrig, og liker å lage innhold som kan underholde, informere og begeistre. Du har erfaring med å jobbe i sosiale medier og vet hvor viktig det er med gode innganger til innholdet.
Du jobber i tverrfaglige team med alt fra kundeansvarlige, innholdsrådgivere, designere, filmprodusenter, performance-spesialister, kreatører og prosjektledere.
Vi ser etter deg som:
har relevant bakgrunn og erfaring med å lage innhold
har erfaring med og liker å skrive både korte og lengre artikler
er nysgjerrig, kreativ og engasjert
liker å holde deg oppdatert på digitale trender
har erfaring med publisering i sosiale medier
har kunnskap om søkemotoroptimalisering og SEO-vennlig innhold
For å lykkes i denne jobben må du:
være strukturert
tåle høyt tempo
håndtere flere baller i lufta samtidig
Vi tilbyr jobb i et kreativt, hyggelig og kompetent miljø. Vi har ryddige arbeidsforhold, avspasering og konkurransedyktige betingelser. Fordi vi jobber så mye med innholdsmarkedsføring, får vi også anledning til å ligge helt i forkant av den faglige utviklingen. Vi gleder oss til å lære av deg, og tror du kan lære her.