Administrerende direktør Lasse Kokvik i Bauer Media og programlederne i frokostshowet.
Administrerende direktør Lasse Kokvik i Bauer Media og programlederne i frokostshowet. (Foto: Erik Waatland / NTB Scanpix / Radio 1 / illustrasjon)

INNSIKT

Hvorfor Radio 1 aldri kunne bli en suksess

(KOMMENTAR): Det virket som en god idé: Bruk et kjent varemerke mange har et positivt forhold til og lag en moderne variant med oppegående programledere. Likevel kom nye Radio 1 aldri ut av startgropa. Her er en mulig forklaring.

  • KYRRE DAHL, redaktør for radionytt.no. Dahl er også nettredaktør for Norsk Lokalradioforbund

 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen