Daglig leder i Nordic Screens Nils Ketil Andresen. Foto: Anne Marthe Lilleby.
Daglig leder i Nordic Screens Nils Ketil Andresen. Foto: Anne Marthe Lilleby. ( )

Influenser-selskapet Nordic Screens hadde 1700 youtubere i porteføljen. Nå er det rundt 100 igjen

– Da vi ryddet opp i kanal-porteføljen vår og folk fikk beskjed om at vi ikke ser noe potensial i deres kanaler, eller at de ikke følger våre retningslinjer så var det noen som ble sure. Det er forståelig, sier daglig leder Nils Ketil Andresen.

Det er fem år siden de tre tidligere TV 2-medarbeiderne Nils Ketil Andresen, Ivar Steen-Johnsen og Andreas Hatlevik gikk sammen for å starte opp det som nå begynner å ligne mer og mer på et mediehus. 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen