Mediebyrået iNord består nå av konseptutvikler Marius Karlsen, daglig leder Are Bessensen, innholdsprodusent Ida Ramberg, innholdsprodusent foto/video Tom Benjaminsen, innholdsoprodusent foto/video Trond Tomassen, konseptutvikler Camilla Solheim og key account manager Richard Sørensen.
Mediebyrået iNord består nå av konseptutvikler Marius Karlsen, daglig leder Are Bessensen, innholdsprodusent Ida Ramberg, innholdsprodusent foto/video Tom Benjaminsen, innholdsoprodusent foto/video Trond Tomassen, konseptutvikler Camilla Solheim og key account manager Richard Sørensen. (Foto: Trond Tomassen, iNord)

FOLK

iNord styrker laget: Journalist Ida Caspersen Ramberg (28) blir innholdsprodusent

Det nordnorske byrået har vokst med fem stillinger på bare to år. - Opplever økende etterspørsel, sier en fornøyd daglig leder Are Bessesen.

På to år har mediebyrået iNord i Tromsø økt med til sammen fem nye stillinger innen innholdsproduksjon, strategi og konseptutvikling, opplyser selskapet i en melding mandag.

iNord er en del av Polaris Media Nord-Norge, og har kontor i Tromsø. Byrået og samkjøringen jobber for mediehusene iTromsø, Harstad Tidende, VOL, Framtid i Nord, Folkebladet og Altaposten.

Den erfarne journalisten Ida Ramberg bytter beite, og blir innholdsprodusent i iNord. Foto: Trond Tomassen, iNord

Ida Caspersen Ramberg (28) kommer fra søsterselskapet iTromsø, hvor hun har jobbet som journalist i seks år. Hun har også erfaring fra Nordlys, Dagbladet og TVTromsø.

– Vi opplever en økende etterspørsel etter våre tjenester og styrker oss nå ytterligere med en innholdsprodusent. Vi er svært glade for å ha Ida på laget og med dette skal vi sørge for at både økt kapasitet og raskere levering. Ida har lang erfaring fra journalistikkken, og vet hva publikum ønsker og trigges av, sier daglig leder Are Bessesen i iNord.

28-åringen Ramberg kommer Tromsø, er utdannet journalist fra Høgskolen i Bodø, og har studert kunsthistorie ved Københavns Universitet.

– Jeg gleder meg til å fortelle våre kunders historier til et større publikum. Godt innhold skaper engasjement, troverdighet og tillit, og å bruke godt innhold i markedsføring gir gode resultater, sier hun.

Gjennom den nye ansettelsen kan iNord og mediehusene i Polaris Media Nord-Norge tilby kundene ytterligere spisskompetanse på innholdsmarkedsføring. Totalt fem personer jobber nå med innholdsmarkedsføring i iNord, heter det i meldingen.

Ramberg begynte 1. januar og er allerede i gang med innholdsproduksjon for flere kunder. Hun skal primært jobbe med tekster til alle typer plattformer, fra sosiale medier, nettsider, artikler og nyhetsbrev.

Til toppen