Kommersiell leder i Tactic Real-Time Marketing, Jørgen Schrøder Aanonsen, sier midlene gir mulighet for nyansettelser og ytterligere internasjonal vekst.
- Vi opererer i et stort og dynamisk internasjonalt marked for digital markedsføring. Stadig mer av innholdsproduksjonen blir automatisert, og vår plattform gjør denne automatiseringen enklere og mer effektiv. Vi har allerede en mengde nordiske annonsører på kundelisten, blant andre HBO Nordic, DNB og TUI. Vårt første mål er å bli størst i Norden, sier Aanonsen.
Tactics mål er å bidra til å øke relevansen og forenkle produksjonen av digitalt annonsemateriell, slik at innholdet automatisk tilpasses målgruppen og dermed blir mer verdifullt.
Tactic Real-Time Marketing
Annonseteknologi-selskap med hovedkontor i Fredrikstad
Lager software-plattform for å automatisere produksjon og publisering av digital markedsføring
Salgskontor i Oslo, Stockholm og København
Utviklingsavdeling i Tallinn, Estland
15 ansatte
Skal ansette ti nye
Ambisjonen er nå å triple kundebasen innen utgangen av 2017. At det investeres 10 millioner kroner i selskapet, gir mulighet til å rekruttere nye hoder.
Innen utgangen av 2016 skal ti nye medarbeidere ansettes:
- Midlene som nå er hentet inn skal brukes på å rekruttere de dyktigste og mest ambisiøse menneskene som har lyst til å være med på et internasjonalt vekst-eventyr.
- I tillegg videreutvikler vi plattformen vår for å sikre at våre kunder kan holde seg foran konkurrentene sine, sier daglig leder Tactic Real-Time Marketing, Per Elling Braseth-Ellingsen.