Irma Jacobsen begynner i Schibsted: Blir strategisk kundesjef

– Det blir veldig spennende å bruke min erfaring på tvers av bransjer, og å få jobbe med den kraftfulle verktøykassen som Schibsted tilbyr, sier Jacobsen i en pressemelding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Irma Jacobsen forlater Specsavers og begynner i stillingen som strategisk kundesjef i Schibsted Marketing Services, skriver Schibsted i en pressemelding. 

Jacobsen begynner i konsernet 1. oktober, og gleder seg til å komme i gang. 

– Jeg ser frem til å bli en del av et sterkt team, i en svært proaktiv organisasjon. Det blir veldig spennende å bruke min erfaring på tvers av bransjer, og å få jobbe med den kraftfulle verktøykassen som Schibsted tilbyr. Som annonsør er jeg godt kjent med medienes kraft, og har stor respekt for tradisjonelle medier som leverer sterkt og konsekvent. Jeg er veldig motivert for å bli med på utviklingen videre, og gleder meg til å komme i gang, sier Irma Jacobsen i meldingen.

Irma Jacobsen forlater Specsavers, der hun har jobbet de siste seks årene.

Alexander Hannevig-Larssen gleder seg til å få Jacobsen med på laget. 

– Irma har spisskompetanse fra annonsørsiden innenfor markedsføring, media og markedskommunikasjon. Hun blir et sterkt tilskudd for oss, og vi er veldig stolt av å få henne med på laget. Vi i Schibsted skal fortsette å utvikle våre medier og vår rolle som gode rådgivere for våre kunder. Irma har god oversikt over markedet og hvilke kanaler og produkter som fungerer. Dette er verdifull innsikt for oss, og vil bidra til at vi kan møte kundene våre på en enda bedre måte, sier salgssjef i nasjonal offline, Alexander Hannevig-Larssen. 

Powered by Labrador CMS