Jannicke Nilsen blir redaktør for Karriere360. – Jeg får også muligheten til å sette meg inn i nye fagfelt i skjæringspunktet mellom HR, ledelse og psykologi. Det er ikke hverdagskost som journalist.
Jannicke Nilsen blir redaktør for Karriere360. – Jeg får også muligheten til å sette meg inn i nye fagfelt i skjæringspunktet mellom HR, ledelse og psykologi. Det er ikke hverdagskost som journalist. (Foto: Teknisk Ukeblad)

FOLK

Jannicke Nilsen blir redaktør for den nye karriere­satsingen til Teknisk Ukeblad

– Jeg har fått en unik mulighet til å bygge opp en ny nettside fra bunnen av, sier Nilsen, som gleder seg til å ta fatt på nye arbeidsoppgaver i Karriere360.

Teknisk Ukeblad lanserer en egen karieresatsing, som har fått navnet Karriere360. Jannicke Nilsen går fra å være frontsjef i Teknisk Ukeblad til å bli redaktør for den nye nettsiden. 

Hun sier til Medier24 at hun gleder seg til å ta fatt på nye oppgaver i Teknisk Ukeblad-universet. 

– Det er en rett og slett en veldig artig oppgave å få. Jeg har fått en unik mulighet til å bygge opp en ny nettside fra bunnen av, sammen med to flinke og motiverte journalister fra Teknisk Ukeblad Media-universet, sier hun til Medier24 og legger til: 

– Jeg får også muligheten til å sette meg inn i nye fagfelt i skjæringspunktet mellom HR, ledelse og psykologi. Det er ikke hverdagskost som journalist. Og så er det selvfølgelig veldig hyggelig å bli vist tilliten.

 Hun har jobbet i Teknisk Ukeblad i snart tretten år, som både journalist, frontsjef og nyhetsleder. Hun har i tillegg til det en journalistutdanning fra Høgskolen i Oslo og Akershus og erfaring fra Aftenposten, Dagbladet, Dagsavisen og Ullern Avis Akersposten. 

 Hun gleder seg til å dypdykke i karriere-stoff, samtidig som hun tror det blir utfordrende å starte opp noe helt nytt. 

– Det skjer utrolig mye spennende innen utdanning og karriere, drevet av teknologi, makrotrender og ulike behov hos arbeidsgivere. Vi er per dags dato tre skrivende, så den største utfordringen blir å rekke over alt. Og så blir det både gøy og utfordrende å bygge et publikum for den nye nettsiden vår.

Den nye satsingen er på lufta 13. januar.  

Til toppen