- Posten representerer kritisk infrastruktur i det norske samfunnet, sier Kenneth Tjønndal Pettersen

Kenneth Tjønndal Pettersen (46) blir ny pressesjef i Posten

Kommer fra jobben som konserndirektør for kommunikasjon i Umoe Restaurants.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Kenneth Tjønndal Pettersen (46) er ansatt som ny pressesjef i Posten Norge, skriver de i en pressemelding.

Han kommer fra stillingen som konserndirektør kommunikasjon i Umoe Restaurants, som blant annet driver restauranter som Peppes Pizza, Burger King, Starbucks og T. G. I Fridays i Norge.

– Posten representerer kritisk infrastruktur i det norske samfunnet og er en viktig del av nordmenns hverdag. Jeg er imponert over hvordan Posten jobber med innovasjon, digitalisering og bærekraft for å gjøre hverdagen enklere for brukerne. Posten ble tidligere i år kåret til Norges mest innovative selskap, det sier mye om en offensiv og tilpasningsdyktig kultur som jeg gleder meg veldig til å bli en del av, sier Kenneth Tjønndal Pettersen i meldingen. 

Tjønndal Pettersen har bakgrunn som journalist i P4, i Telenor/Canal Digital, JKL Group, McCann Worldgroup, Kavlikonsernet og Geelmuyden Kiese. Har har også utdannelse fra BI, skriver de videre.

– Vi er glade for å ha fått Kenneth på laget. Han har solid erfaring og de riktige egenskapene for å løse oppgavene som pressesjef i Posten og Bring. Konsernet opplever stor interesse fra journalister og vi er blant Norges mest omtalte virksomheter. Derfor har vi valgt å ha en dedikert pressesjef som er konsernets ansikt utad og som trives med høyt tempo i et utviklingsorientert konsern, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth H. Gjølme i Posten Norge i meldingen. 

Tjønndal Pettersen startet i jobben 1. februar.

Powered by Labrador CMS