Emil André Erstad mener mediene burde ha skjønt at dette var et PR-stunt.
Emil André Erstad mener mediene burde ha skjønt at dette var et PR-stunt. (Foto: Den norske HelsingforskomiéHilde Sandvær)

Kritiserer pressen for å ikke avdekke at «klokke-bløffen» var PR-stunt: – Mediene burde gjort mye mer

– Det er ikke mange spørsmål man skulle ha stilt for å finne ut av at dette er et PR-stunt, sier kommunikasjonssjef i Den norske Helsingforskomité, Emil Andre Erstad, om PR-stuntet til Innovasjon Norge.

Medier over hele verden har publisert saker om at Sommarøy planlegger å bli en «tidsfri sone». Tirsdag kunne NRK avsløre at det hele var et PR-stunt fra Innovasjon Norge for å trekke flere turister til Norge.    Onsdag formiddag la Innovasjon Norge-direktør Håkon Haugli seg flat, og beklaget hele stuntet i Aftenposten.    – Jeg vil komme med en tydelig beklagelse, og et løfte o

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen