Anders Nilsson (Bonnier), Are Stokstad (Amedia), Per Bowallius (MittMedia) og Per Axel Koch (Polaris Media).
Anders Nilsson (Bonnier), Are Stokstad (Amedia), Per Bowallius (MittMedia) og Per Axel Koch (Polaris Media). (Foto: Pressefoto / Ole Alexander Saue / Pressefoto / Erik Waatland)

Dramatikk til siste sekund:

Lenge var det dødt løp mellom Polaris og Bonnier i krigen om MittMedia. Så meldte Amedia seg på – helt i skjul

Før jul følte Bonnier at Polaris Media lå bedre an for å sikre seg MittMedia. Noen uker senere koblet de på Amedia – og kjempet til siste dag for å ro i land en avtale.

Fredag ble det kjent at det kriserammede aviskonsernet MittMedia selges til Bonnier News og Amedia, som stikker av med henholdsvis 80 og 20 prosent av aksjene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 22. april og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Kjøp månedsabonnement i hele påska til 1,- krone.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen