Perla, Fantorangen og resten av NRK Super har godt tak på strømmemarkedet for barn mellom 3 og 11 år, viser en ny undersøkelse fra Kantar Media.
Perla, Fantorangen og resten av NRK Super har godt tak på strømmemarkedet for barn mellom 3 og 11 år, viser en ny undersøkelse fra Kantar Media. (Hanne Vennemo)

Lineært TV i fritt fall for barn og unge -  ned over 50 prosent på sju år. Men NRK Super har godt strømmetak på de yngste

- Særlig for barn er ikke det å se på TV ensbetydende med å sette seg ned på sofaen og skru på TV-en, sier seniorrådgiver i Kantar Media, Nils Petter Strømmen.

Kantar Media lanserer i dag to rykende ferske rapporter om barn og unges mediebruk: Medietrender Barn og Medietrender Ung. 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

Vil du lese denne saken? Prøv 3 uker helt gratis nå!

Vi spør ikke om ditt betalingskort, og abonnementet stopper av seg selv etter prøveperioden.

Prøv gratis nå

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsabonnement eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen