Perla, Fantorangen og resten av NRK Super har godt tak på strømmemarkedet for barn mellom 3 og 11 år, viser en ny undersøkelse fra Kantar Media.
Perla, Fantorangen og resten av NRK Super har godt tak på strømmemarkedet for barn mellom 3 og 11 år, viser en ny undersøkelse fra Kantar Media. (Hanne Vennemo)

Lineært TV i fritt fall for barn og unge -  ned over 50 prosent på sju år. Men NRK Super har godt strømmetak på de yngste

- Særlig for barn er ikke det å se på TV ensbetydende med å sette seg ned på sofaen og skru på TV-en, sier seniorrådgiver i Kantar Media, Nils Petter Strømmen.

Kantar Media lanserer i dag to rykende ferske rapporter om barn og unges mediebruk: Medietrender Barn og Medietrender Ung. 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen