Neira Karabeg tar med seg internasjonal erfaring i den nye stillingen som digital markedsfører hos HS Media, Kirkenær.

Neria Karabeg blir digital markedsfører i HS Media

– Hun er en sterk ressurs med internasjonal erfaring.

Publisert

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Karabeg starter hos HS Media allerede i april etter å ha jobbet hos Innlandet politidistrikt. Hun har flere års erfaring fra Global Content Management og Cuponation i Munchen, Tyskland.

– Jeg gleder meg stort til å begynne hos HS Media. Jeg har erfaring innen digitalisering, markedsføring og utvikling av prosesser rundt det som HS Media skal satse mer på. Samtidig har jeg erfaring fra relasjonsbygging og rapportering med kunder og partnere, sier Karabeg i en pressemelding.

Daglig leder Tor Arne Sandholt jobber med å hente inn mer kunnskap for å kunne tilby flere tjenester innen digital kommunikasjon.

– Vi gleder oss til å få Neira på plass hos oss. Hun er dyktig på innovasjon, digital markedsføring og arbeid med influensere samt såkalt affiliate marketing. Hun er også dyktig på sosiale medier og søkeordoptimalisering. En sterk ressurs, med internasjonal erfaring, sier Sandholt.

Fremover skal de i større grad selge og produsere innhold, samt drive rådgivning innen kommunikasjon og markedsføring.

– Utviklingen går i retning av at merkevarer ønsker å satse mer på innholdsmarkedsføring i egne og andres kanaler. Vi skal både bidra til å skape strategien – samt å produsere innholdet. Også salg av kontekstuelle stillingsannonser skal bli et sterkere ben for oss å stå på, opplyser Sandholt.

I 2021 solgte HS Media for totalt 122 millioner kroner. I 2020 var salget på 120 millioner, mot snaue 111 millioner kroner i 2019. Selskapet, som eies av Aller Media, har i underkant av 30 ansatte.

Powered by Labrador CMS