Petter Gulli, kreativ leder i Good Morning.

Sommerpraten:

MediaPuls 171: Hvordan endrer reklamen seg? Vi tar en sommerprat med Petter Gulli i Good Morning

PODKAST: Byråets kreative leder snakker om engasjement, kreativitet, merkevarereklame og influencere.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Hver uke gjennom sommerferien har vi ny en ny gjest på besøk, og gjest denne gangen er det Petter Gulli fra Good Morning som står for tur.

Marius og Hans-Petter er på sommerferie, men MediaPuls tar ikke sommerfri av den grunn.

Petter Gulli er ingen hvem som helst. Kanskje først og fremst reklamemann, men også samfunnsengasjert.

Petter har mange år bak seg fra DDB, men er nå ansatt som kreativ direktør i Good Morning. Han omtaler seg selv som «wannabe» teknolog, motvillig forbruker og glad i jorden. I tillegg er han kanskje også godt kjent for å være sterk i troen på at kreative og prisvinnende reklamer er langt mer effektive enn annen reklame.

Petter hater egentlig ikke så mye, selv om han er glad i å bruke ordet. Hans-Petter tok en prat med Petter for å høre mer om hvordan reklamen har endret seg, om det er over og ut for merkevare-reklame. Om det er influencerne som tar over, og hva han ville brukt 100.000 kroner på for å markedsføre et nytt og innovativt produkt til yngre.

Abonner og hør på MediaPuls via SoundCloudAcastTuneIn RadioGoogle Play Music eller Apple Podcast. Eventuelt via RSS-feed!

Takk for at du lytter til MediaPuls

Har du forslag til temaer og saker vi bør ta opp i MediaPuls, så kan du komme med de via vår åpne sendedisposisjon på bit.ly/MediaInnspill.

Du finner Hans-Petter og Marius på HansPetter.info og Helt.Digital. Vi hadde satt veldig stor pris på om du vil abonnere og rate oss på iTunes. Alle episoder legges ut fortløpende med lenker til alt vi har snakket om på Mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS