MediaPuls: Astrid Valen-Utvik om de enkle og viktige triksene på sosiale medier

PODKAST: Vi ser inn i speilkula for 2016 med en av de mest erfarne i bransjen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

MediaPuls har fått besøk av sosiale medier-dronningen Astrid Valen-Utvik for å diskutere hva vi bør gjøre, og ikke, i sosiale medier i 2016.

Hva er best å gjøre mer eller mindre av?

Hvilke sosiale medier er best for hvilke formål?

Er det som er lov på Instagram lov på Facebook, og burde «alle» satse på Snapchat?

I episode 22 går vi litt dypere til verks, og for å snakke om «do’s and dont’s» har vi fått med oss dronningen av sosiale medier. Astrid Valen-Utvik er gründer av eget selskap – Valen-Utvik – og har jobbet med sosiale medier for store og små selskaper i en årrekke.

Hun vet hva som funker og ikke bedre enn de fleste av oss…. og hun spår blant annet at flere som Hans-Petter vil bli aktive brukere av Snapchat i løpet av 2016.

Nyttige lenker fra ukens episode:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen. 

Powered by Labrador CMS