MediaPuls signerer avtale med AdLINK Media: – Vi er veldig stolte over at de ønsker å jobbe med oss, sier programlederne

Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen tar det som et tegn på at de har gjort noe riktig.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

AdLINK Media fortsetter sammen med den globale podcastplattformen Acast satsingen på norske podkaster. Nylig signerte de Tusvik og Tønne, den den svært populære podkasten til komikerne Sigrid Bonde Tusvik og Lisa Tønne. Nå satser de også på nisjepodkasten MediaPuls, opplyser selskapet i en pressemelding. Produktansvarlig i AdLINK Media, Thomas Veheim, har nå seks norske podkaster i porteføljen:

– Som faste lyttere av MediaPuls er det svært givende å få lov til å jobbe tett med radarparet i MediaPuls. De gir oss, og mange tusen andre i bransjen, mye faglig input med sin tydelige og definerte målgruppe, forteller Veheim.

Medier24 har den siste tiden satt fokus på om det er mulig å tjene penger på podkast. AdLINK mener at nisjene har et stort potensiale på digitale flater.

 – Annonsering i podkaster er i vekst, og våre annonsører ser stor verdi av å nå målgruppene sine her, sier Veheim.

Stolte programledere

Programlederne i MediaPuls, Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen, er begge stolte av å inngå samarbeid med AdLINK Media, opplyser de i pressemeldingen.

 – Vi er veldig stolte over at AdLINK Media ønsker å jobbe med oss, og tar det som et tegn på at vi har gjort noe riktig, og at AdLINK Media har tro på det vi holder på med fra hver vår kant av landet, forteller Nygård-Hansen.

For ordens skyld: Medier24 er sponsor av Mediapuls.

Powered by Labrador CMS