Abid Raja, her fra møtet med presseorganisasjonene før påske.
Abid Raja, her fra møtet med presseorganisasjonene før påske. (Foto: Eira Lie Jor)

Mediene har tapt 930 millioner på krisa, viser ny analyse. Krisetiltakene lar vente på seg

– Jeg begynner å bli utålmodig, sier Aps Anette Trettebergstuen. – Dette arbeidet prioriteres høyt, svarer kulturministeren.

 Fredag leverte Medietilsynet sin analyse av hvordan korona-pandemien har påvirket norske medier. Deres anslag er at mediene har tapt rundt 930 millioner kroner på grunn av svikt i annonsemarkedet.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen