Merkevare- og profilsjef Anne Røkenes forlater TV 2 - går til Onninen

– For å bygge en merkevare med kundens behov i sentrum er det avgjørende med god kommunikasjon i alle kanaler. Onninen tiltalte meg derfor veldig, sier hun i en pressemelding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Anne Røkenes er merkevare- og profilsjef i TV 2, men har nå takket ja til ny jobb som markedsdirektør i selskapet Onninen, ifølge en pressemelding. 

Hun har lang erfaring fra mediebransjen, og har vært i TV 2 de siste ti årene. Før det har hun blant annet jobbet i TV Norge og P4.

Onninen er ifølge pressemeldingen en av Nordens ledende grossister innen elektro og VVS, og Røkenes gleder seg til å kunne være med og utvikle selskapet videre. 

– For å bygge en merkevare med kundens behov i sentrum er det avgjørende med god kommunikasjon i alle kanaler. Onninen tiltalte meg derfor veldig, både fordi de er genuint opptatt av kundene og fordi de allerede er godt på vei inn i det digitale, ikke minst gjennom nysatsningen Onn:time.  Jeg opplever også å ha kommet til et selskap med en unik posisjon i markedet og med mye flinke folk. Dessuten er Onnionen et fremtidsrettet selskap med gode løsninger knyttet til både solceller, smarthus og velferdsteknologi, sier markedsdirektør Anne Røkenes i en pressemelding.

Jack Ø. Andresen sier i meldingen at hennes erfaring fra mediebransjen, som en bransje i omstilling, blir viktig i den nye rollen.

– Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Anne med på laget. Hun har omfattende erfaring med både salg, merkevarebygging, forretningsutvikling og ikke minst kommunikasjon- og markedsutvikling. I tillegg vil hun tilføre oss ytterligere kunnskap om digital kommunikasjon, sier direktør Jack Ø. Andresen i meldingen. 

Powered by Labrador CMS