Mindshare henter Kathrine Brøsholen fra Schibsted til ny stilling som innovasjonsdirektør

– Vi har brukt for lang tid på å forstå endringene i mediebransjen, sier Brøsholen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Mediebyrået Mindshare har ansatt Kathrine Brøsholen i den nye stillingen som innovasjonsdirektør.

Hun kommer fra Schibsted, og jobb som Vice President Sales Development, Strategy and Digital Transformation.

- Brøsholen har gjennom flere år utviklet Schibsteds salgsavdelinger med sterkt fokus på innsikt og den digitale transformasjonen. Hun har arbeidet med innovasjon, endringsledelse og forretningsutvikling, og Brøsholen har vært en sentral drivkraft for endring av måten Schibsted tenker mediesalg på, skriver Mindshare om sin nye innovasjonsdirektør i en melding på Mindshare.no.

- Viktigere med en helhetlig tankegang rundt kundereisen

Nå går altså Kathrine Brøsholen til den nyopprettede stillingen som innovasjonsdirektør i Mindshare. Byrået kaller det et viktig strategisk grep for å sikre at de ligger i front av den digitale utviklingen.

– Våre kunder skal oppleve at Mindshare leverer den mest verdiskapende rådgivningen, med innovative, effektorienterte kommunikasjonsløsninger, sier Mindshares CEO, Glenn Myklebust.

– Det blir stadig viktigere for kundene våre med helhetlig tankegang rundt kundereisen, og vi vil bidra med datadrevne analyser og anbefalinger. Kathrine Brøsholen vil være viktig for Mindshares utvikling på dette området, legger han til.

- Har brukt for lang tid

Kathrine Brøsholen starter hos Mindshare 2. mai 2016. Og hun har ingen tid å miste:

- I Norge har vi brukt for lang tid på å forstå endringene i mediebransjen, mener hun.

- Vi må være kreative og lage nye løsninger skal vi kunne svare på alle kundens behov. Innovasjon er kritisk i mediebransjen – vi må bruke innsikt og analyse som grunnlag for de gode og kreative løsningene, sier Brøsholen i meldingen.

Powered by Labrador CMS