When Harry met Santa har sikret seg to nominasjoner i The One Show.

Seks norske nominasjoner til årets The One Show

POL og Posten har sikret seg to nominasjoner alene.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Denne uken ble de nominerte til The One Show klare.

Listen består av de innsendte bidragene som kom seg gjennom første runde med bedømming og er nå med i andre runde hvor det er juryer som skal kåre vinnerene. Hvem som går til finalene blir klart seinere i april og 20. mai blir vinnerene offentliggjort.

Tusenvis av bidrag er vurdert og kuttet ned og nå står kampen «bare» mellom nærmere 5000 nominasjoner. Minst seks av nominasjonene er norske.

Best ut kommer POL som har fått to nominasjoner for deres julekampanje for Posten, When Harry met Santa. De er nominert i klassen Film og kategorien Online Films & Video – Long Form – Single hvor de er nominert sammen med ett bidrag fra BMW Kina og åtte bidrag fra Apple.

POL og Posten er og nominert i klassen Public Relations for samme kampanje.

I klassen Design er ANTI nominert for den visuelle identiteten de har laget for Universitetsforlaget. Det samme er Knowit er nominert for deres jobb for Glamox.

Også Scandinavian Design Group er nominert i klassen design for deres jobb for Norsk helsenett

Anorak er nominert i klassen IP&Products i kategorien Digital Product – In-Market for deres Walk&Talk for SATS.

Er det norske bidrag vi har oversett i bunken av nominasjoner, så send oss en e-post og vi skal få oppdatert saken!

Powered by Labrador CMS