Morten Killingberg, Louise M. K. Backe og Karianne E. Anti til iNord

4. september hadde innholdsprodusent Morten Killingberg (25) og digital markedsfører Karianne Engelien Anti (24) sin første arbeidsdag hos iNord. 1. oktober begynner Louise Madelene Konst Backe (29) som innholdsprodusent.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I en pressemelding melder iNord i Tromsø at de tre ble ansatt etter at avisa lyste ut to stillinger i april. De søkte da to innholdsprsodusenter, men valgte å ansette tre stykker. 

– Det gjorde vi fordi vi ser at det er fart i markedet vi leverer tjenester til, og fordi vi vet at det er stor etterspørsel etter digital markedsføring og kompetanse på det, sier Camilla Solheim, innholdssjef i iNord ifølge pressemeldingen. 

I pressemeldingen står det at innholdsprodsuent Morten Killingberg err tromsøværing, og kommer fra jobben som selger i Skeidar. Han er også kjent som mannen bak TIL-supporterklubben Forza Tromsø.

– Jeg gleder meg veldig til å ta del i en spennende bransje, og spennende arbeidsplass, møte kunder og hjelpe dem med å nå ut med sine budskap, sier Killingberg.

Karianne Engelien Anti er ifølge meldingen fra Valdres og er nyutdannet innen digital markedsføring.

– Jeg syns det er veldig spennende og gøy at jeg kan bidra med innhold til sterke og lokale merkevarer, og jeg er veldig glad for å ha blitt en del av iNord, sier Anti ifølge pressemeldingen. 

Louise Madelene Konst Backe er oppvokst i Stockholm og Tromsø, og har en mastergrad i økonomi og administrasjon. Ifølge pressemeldingen har hun bakgrunn fra Norges sjømatråd og Troms Idrettskrets. 

– Jeg ser fram til å bli en del av et kreativt og kompetent miljø, og ta fatt på spennende, varierte og utfordrende oppgaver, sier hun ifølge meldingen 

Powered by Labrador CMS